Sunday, January 2, 2011

if tomorrow never comes . .




And the thought crosses my mind .
If i never wake up in the morning .
would he ever doubt the way i feel about him in my heart ?

if tomorrow never comes ,
Will he know how much i love him .
Did i try in every way .
to show him every day . . that he's my only one .

if my time on earth were through .
And he must face this world without me .
Is the love i gave him in a past ,
Gonna be enough to last ,
if tomorrow never comes ..

'couse i've lost loved ones in my life .
who never knew how much i love them .
Now i live with the regret
that my true fellings for them never were revealed .

so, i made a promise to myself .
if i still have another change . .
to say each day how much he means to me ..
And avoid that circumstance .
where there's no second change to tell him how i feel . .

so, tell that someone that you love .
just what you're thingking of,
if tomorrow never comes . =__=

1 comment:

  1. Dan sesuatu melintasi fikiran saya.
    Jika aku tidak akan pernah bangun di kala pagi.
    mungkinkah dia akan meragui tentang perasaanku untuknya di hatiku?

    kalau besok tidak pernah datang lagi,
    Apakah dia tahu betapa aku mencintainya.
    adakah aku telah melakukan segalanya,
    untuk menunjukkan kepadanya setiap hari. . bahawa dia adalah satu-satunya untuk ku..

    jika waktu saya di bumi telah berakhir..
    Dan dia harus menghadapi dunia ini tanpa aku.
    Adakah cinta kuberikan untuknya di masa lalu,
    Akan cukup untuk bertahan,
    kalau besok tidak pernah datang lagi ..

    kerana aku telah kehilangan orang yang dicintai dalam hidupku...
    yang tidak pernah tahu betapa aku mencintai mereka..
    Sekarang aku hidup dengan menyesali
    bahawa perasaanku untuk mereka tidak pernah kuluahkan..

    oleh itu, aku berjanji pada diriku.
    jika aku masih mempunyai kesempatan lain. .
    untuk mengatakan setiap hari betapa dia bererti bagiku ..
    mengelakkan situasi yang mana tidak akan datang peluang kedua lagi..

    jadi, katakan bahawa seseorang yang kamu cintai itu,
    apa yang tersemat di hati .
    kalau besok tidak pernah datang lagi...

    ReplyDelete